> Vastelaoves Pinke Wortelepin

De Blerickse "Vastelaovend" wordt dit jaar een stukje unieker gemaakt door een exclusief "Vastelaovespinke", ontworpen door (Prins) Sjoerd (I) van Heijster van NO LEMON.
Lees meer: > Vastelaoves Pinke WortelepinDe Blerickse "Vastelaovend" wordt dit jaar een stukje unieker gemaakt door een exclusief "Vastelaovespinke", ontworpen door (Prins) Sjoerd (I) van Heijster van NO LEMON.
Lees meer: > Vastelaoves Pinke WortelepinAfgelopen weken stond bij Winkelcentrum de Wieën Blerick in het teken van de kraak-de-kluis-actie, waarbij als hoofdprijs een auto werd weggegeven!
Lees meer: > Kraak-de-kluis De Wieën BlerickVoor Partyservice Venlo ontwikkelde NO LEMON enkele jaren geleden alle online en offline marketing. Van logo tot website.
Lees meer: > Partyservice wordt BallonserviceEen sponsoractiviteit is één van de PR-kanalen die positief kan werken voor clubs. Dat er daarnaast een sterk maatschappelijk karakter aan vast zit, moge duidelijk zijn. HVB & SVB hebben hun krachten gebundeld en organiseren samen een Dienstenveiling.
Lees meer: > Top diensten voor spot prijzenHet is niet makkelijk om aan werk te komen, althans, vanuit het perspectief van een werkzoekende, werkloze, uitkeringsgerechtigde… en ook niet vanuit het perspectief van de verantwoordelijke organisaties achter deze groep mensen. Denk aan UWV en gemeenten.
Lees meer: > Mouwen omhoog bij ZelfWerkt!