A+ A A-

> BELEEF BLERICK

"Bliërick, mien dörp!" In de wereld van digitalisering lijkt alles dichterbij te zijn, maar voelt het af en toe ook zo ver weg. Ook in het medialandschap gebeurt vanalles. Fusies & stopzetting van mooie initiatieven zijn momenteel heet nieuws... Doodzonde! Als centrummanager, lokaal betrokken ondernemer, verenigingsman en Ald-Prins van de Wortelepin gaat ook Blerick me nauw aan het hart.

VUL HIER DE ENQUETE IN VIA BLERICK VINDT DAT

BELEEF BLERICK

Om die lokale betrokkenheid gaat het nu juist. Zeker als je een stadsdeel aantrekkelijk en betrokken wilt houden. Deel je werk, je sport, je hobby, een aanbieding, de voetbaluitslag, een voorstelling, primeur of activiteit, belangrijke informatie en je levensverhaal met elkaar! Dát zorgt voor verbinding in deze snelle tijd. Daarom onderzoeken we momenteel of we op basis van de "Blerickse Community" voldoende draagvlak kunnen creëren om een gedeeld platform te maken. Graag bieden we alle betrokkenen zoals de inwoners, winkeliers, de markt, (sport- muziek en andere) verenigingen, het Wijkoverleg, ondernemers, scholen en gemeente een lokaal platform. Een platform waar we wonen, werken, winkelen, verblijven, leven in Blerick met elkaar kunnen delen. We zullen binnenkort velen gaan bevragen naar hun mening. We onderzoeken via een project van "Vindt dat" of er bestaansrecht is. Wat vindt Blerick? Vul de enquête in en geef uw mening!

Voor alles wat Blerick beleeft...

VUL HIER DE ENQUETE IN VIA BLERICK VINDT DAT

food for thought!

quote-branding-is-not-about-what-something-says-or-what-it-means-but-how-it-makes-us-feel-martin-lindstrom-154-45-84.jpg

attention = profit

Klaver Energie logo.jpg

Adformatie

together = more

VRLN logo.jpg

statistieken van deze site

Bezoekers
1
Artikelen
30
Artikelen bekeken hits
347245