
> Kraak-de-kluis De Wieën Blerick
Afgelopen weken stond bij Winkelcentrum de Wieën Blerick in het teken van de kraak-de-kluis-actie, waarbij als hoofdprijs een auto werd weggegeven!
Het zal je maar gebeuren: je doet mee met een gratis actie van Winkelcentrum de Wieën in Blerick en wint zomaar een auto. Het overkwam Dhr. Stakenborg uit Blerick. De winkeliersvereniging van winkelcentrum de Wieën Blerick maakt sinds 2014 gebruik van expertise van NO LEMON marketing communicatie, voor de ontwikkeling van lokale marketing acties. Deze acties zijn gericht op het aantrekkelijk presenteren van het overdekte winkelcentrum, waar men naast overdekt en compleet kan winkelen, ook gratis kan parkeren in Blerick.
MARKETING DOET-IE-HET-OF-DOET-IE-HET-NIET
Bij iedere €10,- euro aankoop in het winkelcentrum Blerick werd aan de kassa een gratis voucher weggegeven. Deze voucher kon online worden geactiveerd en vervolgens bij een nieuw bezoek in het winkelcentrum bij de kraak-de-kluis- worden gescand. Daar werd direct duidelijk of men prijs had. Iedere dag gingen er 3 dagprijzen uit, waarbij in één van de 3 kluizen een sleutel lag. Deze sleutel gaf recht op een finaleplek op 5 december.
LEUK OM MEE TE DOEN
Het winkelend publiek waardeert dit soort lokale acties. Men hoeft niks, maar mag en kan meedoen aan het winnen van prijzen. Logisch dat er een kleine tegenprestatie wordt gevraagd, nl het achterlaten van enkele gegevens. Juist deze informatie levert interessante data op, die gebruikt wordt om het aanbod te optimaliseren. NO LEMON marketing communications heeft de expertise om deze op maat gemaakte acties te ontwikkelen voor tal van doeleinden. Interesse? Vraag Sjoerd van Heijster hoe...