
> Klaas & Co wordt Tiggelaars
Tiggelaar's, een jonge, dynamische speler in de wereld van groenten en fruit.
NO LEMON Marketing Communications uit Venlo werkt aan de nieuwe profilering van het jonge dynamische bedrijf. Tiggelaar's is sterk als “AGF”-speler in de internationale groothandel en logistieke verwerking. Het is een totaalleverancier van groente en fruit, “vanaf het land tot thuis in de hand”. Dat moet meer tot uitdrukking komen in de totale communicatie strategie.
Van Klaas en Co naar Tiggelaar’s
De sterke familienaam Tiggelaar wordt ingezet om het bedrijf verder te laten groeien. “Het is niet alleen mede-eigenaar Klaas, maar het héle team dat het verschil maakt in deze markt van kwaliteitsproducten”, aldus medewerkster Inge. Vandaar deze naamswijziging. De toevoeging van de “s” en de ondertitel “fruit & vegetables” completeren het geheel. Het logo is inmiddels door NO LEMON aangepast en zichtbaar van visits tot aan de gevel. Aan de overige communicatie-uitingen en de totale marketing wordt momenteel hard gewerkt. Want uiteindelijk dient deze transitie het doel om Tiggelaar’s vernieuwend, als expert en onderscheidend op de kaart te zetten.
Wilt u ook verfrissend verrast worden met nieuwe concepten en onderscheidende reclame of een online marketingplan dat zorgt voor omzetgroei en winst? Onderscheidende communicatie met meer rendement hoeft niet duur te zijn. Neem contact op met Sjoerd van Heijster van NO LEMON marketing Communications en neem de proef op de som. U krijgt zeker geen knollen voor citroenen :)